En flaska rött...

... det var INTE meneingen att det skulle bli en flaska rött... Ett par glas möjligtvis, men... nu e den slut =0)

Har ätit middag med min familj och sitter och myser i soffan med lördagsgodis, salta pinnar och lite rött vin =)Hur smaskigt som helst! Har haft en ganska bra dag egentligen! Har vart och pysskat om mig hos Madde, sminkat mig och testat att sota ögonen! Jätte mysigt och helt underbart att få vara själv en stund! Men har inte vart på topphumör ändå, var bjuden på tjejkväll men allt körde ihos sig och jag tappade kusten redan under veckan och vist hade jag kunnat lösa det men jag hade ingen lust...

Nåja en lugn hemmakväll blev det trotts allt så nu sitter vi här med en lagad bil, bra gubbe man har!!! Maten i magen, två stolliga ungar och godiset e nästan slut... Vi ska inte säga hur många bonuspionts det gick över... Nåja jag får ju hoppas på mina promenader =)

Ska snart bli film med Julia Roberts! Min favoritskådespelaerska =0) Ska bli rikitgt mysigt!! Ha en fortsatt trevli kväll =) KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0