Godmorgon =)





                                            Vilken natt =)    Vi har SOVIT hela natten lååång!!!



Lovis vaknade 06,50... Vet INTE när det hände sist! Det måste bero på hennes nya kudde och täcke ;) Hon har sovit som en stock och det har banne mig mamman och pappan gjort oxå =) Ellioth har sovit som en liten kung i sitt nya täcke och på hans nya madrass! Jag var inne och kollade till honom innan jag gick och la mig och då hade han borrat in hela sig i täcket (han som inte e så mycket för täcke och alltid kastar av det) och sov jätte gott! Tassade upp nu på morgonen och då låg han på precis samma ställe med täcket runt omkring honom=)  Snacka om skönhetssömn!!

Ska hoppa in i en dusch, det kan verkligen behövas, jag har ett smörpaket i huvudet... Sen åker kaffet på och det vankas frukost =) Jag har planerat för en låång runda själv sen efter frukost med min lilla jycke för det bidde ingen igår och imorgon är det ju Kungsbacka igen =) Japp då e det ju vägning =) Blev lite full i flabb nu när jag läste din kommentar Carro =) Ja det blir Kungsbacka tre dagar i rad =) Klart att vi ska me =) Har ju planerat att lämna Ellioth för monstermamman behöver lite Elliothfri tid och Ellioth behöver verkligen lite mammafri tid =)  Sen e det dax för 10 månaders kontroll på bvc halv 2... Ska bli roligt att se vad som hänt på hennes kurvor!!



                                            "Det är ingen vanlig dag, för det e Stoffes födelsedag"

                                                       Hurra, hurra, hurra..... HURRAAAA!!

                Idag fyller Janices kille Christoffer 20 år och vi grattar honom från hela familjen Stehnson =)

                                               Hoppas du får en bra dag så ses vi ikväll  =)



Jaha det där med dusch.... Vette katten hur det går, min man har tydligen hoppat in =( Då blir det en kalldusch för fru Stehnson! Åhhhh, det e inget roligt!! Ha en go dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0