Julen åkte nästan ut =)

Vet inte vart jag fick min energi ifrån men när mamma åkte hem så gick jag ut med ungarna och Zelma. Hade planer på att gå runt strängen med Ellioth i pulkan och Lovis i vagnen men vi kom inte uppför backen när vi kommit en tredjedel... Var bara att vända =0( Men en ganska lång promenad blev det och Zelman var mer än nöjd... Fick stora snöbollar (chokladbollar enligt Ellioth) runt benen så det blev duschen när vi kom hem för hennes del. Det var riktigt härligt väder, inte kallt och ingen blåst och ungarna tyckte med att det var gött att komma ut!



Här sitter en mycket nöjd Ellioth, han gillar att åka pulka =)





En glad liten höna väl inpackad till en början... Det är skönt att åka vagn! Tur att hon blev som Ellioth och gilllar att åka vagn eftersom mamman älskar att gå ut och gå!




Pricken över I var ändå när Lovis fick åka pulkan med Ellioth! En mycket stolt Ellioth satt och höll henne såå försiktigt!



Vår underbaraste hund full av BUS!!




Mina underbara ungar!!




När vi kom hem mötte vi Emmy så Ellioth stannade ute och leket med Emmy i timmar =) Härligt!! Sen ringde Emmy och sa att Ellioth minsann inte ville hem =) Han ville prata med mig.... "Mamma jag vill stanna här, hej då!"
Lilla sötisen.. klart han fick, ända till halv 8... Japp mat skulle han med ha där så vi hade det lugnt hemma ett tag =) Jag satte fart och plockade ner ALLA tomtar och ljus och en del dukar.... Roger vart uppe på vinden och hämtade lådorna så det var bara att packa i alltihopa och upp på vinden =) Shit va skönt, kände att jag fått nog av julen. Granen e kvar och det gör absolut inget, den får stå kvar tills imorgon eller i övermorgon, får se vad man orkar och får för sig! Ska se i mina gömmor vad det finns för gardiner som man kan sätta upp nu men det blir imorgon! Nu e jag dödstrött och ska bänka mig framför tv:n och se Svärdet och spiran... det jag orkar i alla fall!

När vi hätade Ellioth hos familjen Altesson Kling blev det kaffe och glass, precis vad min mage behövde =) Mums. De hade en smaskigt god och söt chokladsås som var vit choklad =) Den var inte fel alls för en Cissimage =) Ska sätta mig och räkna ut piontsen sen så får vi se hur många bonusar det blev idag =) Mysigt att vara hos Nett som alltid =) Förstår att Ellioth älskar att vara där för det gör resten av familjen Stehnson med =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

hihi det var kul att vara utte med eliothen vi hade så kul så

2011-01-13 @ 15:35:53
Postat av: Jeanette

<3 Vad glad jag blir min vän! :-)Vi älskar ju er med! Puss & kram!

2011-01-13 @ 21:11:59
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0