1177

Jaha nu har vi vart uppe sen 01,00... Faktiskt ganska pigg ändå... Måste vart kaffet som min underbara man gjorde till mig vid 04... Efter att jag pratat med sjukvårdsupplysningen...

Har burit min dotter på armen hela natten kan inte sitta ner för då skriker hon... Hon har världens magknip, gaser i magen och tar sig fortfarande för örat... Men febern e borta i alla fall! Väntar på att klockan ska bli 06,00 så man kan ringa till vårdcentralen! Jag ska ha en tiid så e det bara!!!

Blir ingen Kungsbacka för min del i dag... Ska försöka klara av dagen, lämna Ellioth på Solkulla, bvc och en läkartid!! Kanske få sova en stund med hönan oxå! Nu sover hon som en fällekniv i min famn... Kanske i fem minuter i alla fall =( Fy det gör såå ont i mitt mammahjärta!! Min lilla höna!


Kommentarer
Postat av: Carro

Neej !

Ingen Kungsbacka !

Stackars Lilla lovis, kollade dom inte öronen sist ni var nere ?

Hoppas hon blir frisk snart !

Å du... Jag vet att du fixar dethär !

Puss å KRAM

2011-01-31 @ 07:00:45
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Cissi

TACK!! De orden värmde =) Precis vad jag behövde höra!! Klart jag fixar det här... Hoppas bara att vi får hjälp där nere! Jo de kollade öronen... Jag vet faktiskt inte vad det är för fel... Vi får se! Puss & Kram

2011-01-31 @ 08:20:47
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Jen

DU är bäst, glöm inte det!!!

2011-01-31 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0