SKITDAG!

Jaha då har man lyckats att köra sönder volvon med =( Japp idag när vi åkte till Kungsbacka så sa det pang när vi körde av motorvägen och sen var det bomstop! Fy farao vad det var läskigt! Inget kul alls men Roger har grejjat,m fixat delar och det blev inte såå farligt dyrt i alla fall! Men den reservdelen är relativt ny på marknaden och om det vart förr så vart man tvungen att lämna in den till volvo och då...hade det blivit 7000-8000!!! Puh lite tur i alla fall!

Vi tog oss till vägningen med lite tur och nja det hade väl inte gått såå lysande! + 0,9... Jaha det var magsjukan förra veckan som kroppen skulle kompensera... Fiffigt kan man tycka men inget roligt tyckte jag! Men nya tag denna veckan så det e bara att ligga i! Det var ett bra möte och sen tog vi småvägarna hem efersom vi inte viste hur bilen mådde...

Electroluxgubben hade vart hemma idag och kollat på vår tvättmaskin och... han kommer tillbaka på torsdag eller fredag! Kretskort skulle bytas... något med låset... fattade inte riktigt hans kråkfötter! Helt sanslöst att en reperatör får skriva såå illa!!! Tur att man kan gå till Netts tvättstuga =)nära i allafall, annars blir det skogen =) Underbara vänner, tur man har dem!!!

Har haft lite kvalitetstid med min son efter att barnen badat =) Vi läste Ludde Lump när han skulle sova=) Han var såå lycklig och det var riktigt mysigt! Han somnade gott! Han hade inte sovit på dagis idag och då var han som en liten virvelvinnd här hemma, lyssnade INTE och man bidde asarg 511 gånger... Trötta och utan tålmod var hans föräldrar! Men då kändes det mycket skönt att bara kunna vara tillsammasn med skrutten en stund! Imorgon väntar förskolan och på onsdag är det Eva =) Ellioth blev jätte glad när jag sa att vi skulle till Eva och öppna förskolan på onsdag, som han har längtat!! Lilla sötisen!

Annars vet jag inte mycket som händer... orkar inte riktgit hålla koll käns det som! Tar en dag i taget tror jag, ska försöka hålla allt flytande... Väntar på at tvättmaskinen ska lagas... Sen fyller min älskade pappa år på fredag så då bär det va till näs på fredag kväll för att fira honom! MYSIGT!!

Nehe ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag ta på mig och gå ut med vår dog! Sen blir det soffläge =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vill bara ge världens största styrkekram till världens bästa Cissi! Och bara kom och tvätta - Kollektivet Lomvägen 6 är ALLTID öppet för er! Älskar dig min vän! Puss & kram!

2011-01-17 @ 21:54:23
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0