God morgon världen =)

Uppe med tuppen =) Idag ringde klockan halv 8! Det ni, det var inte igår!
Efter en inte alltförunderbar natt var det bara att traska upp för idag gäller det att INTE försova sig!
Been there and done that =)
Idag e det bvc som gäller, tillväxtkontroll med Loppan!

Är det fler än Loppan som ska på tillväxtkontroll nu??
Jag har ärligt talat inte hört att någon av min mammagrupps barn ska dit??
Eller har jag missat det?? Eller e det bara min hjärna som spökar??
Man blir lätt nojjig med tanke på hur de beteede sig när Ellioth var liten, med alla tillväxtkontroller och allt!!
Uj uj, det har jahg INGEN lust med! Finns inget värre än nojjiga bvc-sköterskor som inte vet vad de gör...'Sätter ju griller i huvudet på vem som helst!

Idag lyser solen ♥
UNDERBART!!
Kan undra om det blir en låång promenad idag efter att jag vart på bvc... Kan undra om Alvin kanske ka ha Ellioth ett tag?? Hoppas!! Jag behöver det i alla fall =)

Kaffet rinner nerför strupen och den lilla hönan sitter bredvid... Resten sussar! Snart e det frukostdax och sen fixa iordning alla troll som ska med.
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0