Grattis Emma 4 år!

Tänka sig vad tiden springer iväg =)
För fyra år sedan föddes det en lite tösabit uppe i skogen!!
Det bidde en liten Emma!

Idag vill vi fira vår söta, goa lilla guddotter!!



En alldeles ny liten Emma =)



Oj va fort det gick =) Nu vart hon 4 år!

I kväll ska jag och mamma in till stan för vägning! Mammas första vecka och tja min... vet inte...
Jag skötte mig bra hela förra veckan ända fram till fredagen som inte var lika ordentlig =)
Hela helgen har vart ur ballans men i går tog jag tag imitt liv igen!
Vi får väl se hur det gått... Hoppas i alla fall på att jag stått still och inte gått upp en massa!
Nu e det faktiskt inte mycket på tapeten så jag hoppas verkligen att jag ska klara av att vända karusellen!

Igår hamnade vi i näs på kvällen och åt middag där. Jag och mamma fixade lite på datorn och senblev det en promenad i näs, alltid lika mysigt!!
Jag och Lovis var inne och handlade och Ellioth fick en mysdag med morfar!
De kollade bilar och åt glass, kan ju inte bli bättre!!

Det bidde DYRT på hajen... Vi hade inte mycket hemma och det blev till att fylla på förrådet på flera ställen =(
Men nu har vi det mesta hemma så nu kan man både bli ren och äta maat =)

Ne nu ska det vankas frukost på Lomvägen! Barnen börjar bli hungriga tror jag, Lovis gnäller... Ellioth däremot e inte såå intresserad av frukost =( Men lite kanske kan slinka in! Jag måste bara ha mitt morgonkaffe så kanske kanske jag kan bli av med min huvudvärk som naglade sig fast igårkväll innan filmen var slut... sen har den liksom inte släpt... suck!!

Nåja ni får ha en bra dag allisammans =) Det ska vi ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0