Onsdag

Dag 2 denna veckan har funkat mycket bra =) Maten har gått bra och jag och Christoffer har tagit en snabb runda runt Östra Hed =) YES!! Hur skönt som helst och Zelman tyckte att det var kanon!! Måste ju säga att jag blev ju hälften så irriterad på henne och hon var kopplad hela tiden vilket fungerade mycket bra =) Hon slöade INTE utan snarare drog lite och i ärlighetens namn så har jag hellre en dragande hund eller en som går i ett bra tempo brevid mig i kopen än en som slöar bakaom och som man får hejja på hela tiden! Går jagr en låångis varje dag så ska jag banne mig klara av att vända detta!!

Imorgon kommer Herman hit på dagen, vi ska passa honom då Sofie ska in till sjukhuset med lilla Sonja =) Ska bli jätte mysigt och roligt! Ellioth läängtar och måste ju säga att han har lite svårt att somna idag, det spritter i hela hans lilla kropp =)

Har haft en mycket bra dag med Jeanette & Vilja här på besök sen kom Carro med hennes tre troll =) Jätte roligt, dagen har gått jätte snabbt och barnen har lekt i massor och tycket att det var kul =)

Annars inte mycket mer än så men det räcker rätt bra!! Nu sussar den lilla hönan, lite snorigt men det har funkar bra! Trodde hon var på G att bli bra förskyld men det verkar stanna vid en snorig näsa och det känns såå skönt! Ingen feber och hon äter som bara den! Nu ska det slappas i soffan och bara ta det lugn, jag har rastat snabeldraken som varje dag jus t nu... Åh jag blir tokig!!! Tycker att det dammar igen på en gång och att HELA sandlådan med allt vad det innebär hamnar i min hall och i mitt kök!! Suck =/ men nu e det rent igen =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0