Ett mirakel


Glömde ju totalt av att Grattulera till det nya lilla miraklet på Nygatan 11 ♥
Tänka sig att nu har Alvin blivit storebror till en liten tösabit!
Äntligen kom storken med en liten Sonja!
Jätte roligt, det ska bli jätte mysigt att gå bort och lukta på en liten bebbe i veckan!

Alvin var inne med Robban, Adam & Herman igår och tittade på henne =)
Sen ville han sova hos Felix =) Hade han abstinens mån tro??
Ganska skönt tror jag att han tyckte att det var! Skönt att vara lediga imorgon med så de hinner
att träffas ordenligt! Vi behöver ju det med, man märker att man vart på en mycket liten yta med många människor på samma gång!

Måste ju säga att det var mycket skönt att sussa i sin egen säng med, det tyckte nog mina barn med! De har sovit hela natten båda två i sina sängar =) Härligt!!

Idag blir det mera tvätt, den får redan...
Undrar hur mycket jag tvättat egentligen =) Många maskiner blev det...
typ 8 maskiner tror jag innan jag är klar! Herre jösses =) Ja men då en vi ju tross allt 5 personer.


Nehe nu skriker ng frukosttarmen på både mig och loppan... Hon blev genast jätte lessen...
Får ta mig i kragen =)
Ha en bra dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0