Godissug!!!

Fy farao va jobbigt det är när man är sååå godissugen så man nästan dör!!! Jag kan ju meddela att jag ligger ju lite på minuskontot denna veckan... Men det e ju tur att det e en dag kvar som jag kan promenrea på =)

Eller det kanske inte funkade så?? Nepp!! Men vad katten gör man då?? Äter?? Eller slår hårt på kudden?? E inte såå bra på det här det kan jag ju lova! Just nu känner jag mig ganska ensam om det här... Motivationen finns där till max det e inte det! Men det e ju såå nära, inte en hel massa kilon kvar och då e det lätt att slarva...

Jag har pimplat kaffe och ätit frukt... Den här dagen e snart över och jag ska knyta mig sen! Ska nog sätta på en film och titta på och invänta den store killen när han kommer hem =) Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0