Godmorgon =)

Måndag.... Sol i sikte och det E skönt ute på alltanen!! Underbart!!

Idag bidde det inget med sovmorgon direkt, Ellioth vaknade vid 8... Hörde att det kraffsade på utsidan av dörren =/ Ooops... E Zelma där?? Nepp hon snarkar ju fortfarande... Lovis låg och sov bredvid mig... Aha Ellioth =) Yes han stog utanför dörren! Sen var liv i luckan =)

Barnen har lekt och lekt och lekt samtidigt som Emil i Lönneberga går på tv:n! Jag å andra sidan sett har startat en maskin tvätt och skurat uppe på skåpen i köket! ÄNTLIGEN!! Jag måste erkänna att jag har gluttat på dem ett bra tag nu så det känns oerhört skönt att det e gjort! Tänkte att jag ska ta lite i taget nu så det blir storstädat innan jag börjar jobba! Sen hinner man ju inte =) Eller ids inte =)

Nehe nu skriker mina kids, kan vara hungertarmen som skriker, vi har ju inte ätit ännu =) Får ta och severa frukost nu då!! Ha en bra dag alla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0