Hejdå napparna

Idag så hände det! Min son har sagt hejdå napparna och lagt in den i Janicecs garderob! Nu är det hennes och hon ska ta hand om dem!

Vi var på Hajjen med Anette för att handla allt inför midsommar. Vi gick förbi leksakshyllan och där så han en grävmaskin... för 219 kr... Nehe du sa jag, den vara alldeles föör dyr!
Ok, han vänder sig om och ser småbilarna... ÅH mamma, snälla! Klart, sagt och gjort han fick lova att välja två stycken småbilar för 19,90 st =) En Ford mustang och en Buick!

Om du får dessa två, då får jag napparna, sa jag. Nehe du men Janice får dem, sa han! YES!!!!

Vi handla klart och han gick och höll i bilarna hela tiden! Sen åkte vi hem med alla varor, lastade in, letade nappar... 7 st hittade vi! Ner i en liten siaglass och det blåa inslagningspappret med pirater på och så slog han in dem, med lite hjälp!

Sen traskade vi över till Janice... hon hade gått till Karlssons... Åh tänkte jag, attans nu när han var såå taggad!
Men mamma vi lägger dem i garderoben =) UNDERBARA UNGE! Sagt och gjort, nu ligger dem där. Han ringde till Nici och sa att hon fått hans nappar =) Sen var det klart!

                                

                                                      


                                                        
                                                         

                                                                   
                                     


Sen har vi vart och midsommarfikat hos min farmor! Jätte mysigt var det =) Hon blev jätte glad när jag och barnen dök upp med mamma idag! Vi mumade på nyplockade jordgubbar från Vareborg oc kex! Det tyckte hon om!

                             

En kram fick farmor Annie av hennes Ellioth! Det lever hon på länge!


Kommentarer
Postat av: morfar

jättebra bild på Ellioth och farmor

2011-06-22 @ 20:16:32
Postat av: Jeanette

Åhhh goa underbara Ellioth! <3 Man riktigt ser hur lycklig han är för sina nya bilar! Hoppas att det gick bra när han skulle sova... =)

Vilken underbar bild på Annie och Ellioth! Äkta kärlek! <3 <3 <3

2011-06-22 @ 23:34:10
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0