Lekdag =)

Idag tog vi lite sovmorgon efter en mindre rolig natt =/ Lovis är inne i en drömperiod där hon skriker mycket och ligger allt annat än still! Efter att jag vart uppe typ tre - fyra gånger tog jag med henne in till oss, då hade jag inte somnat ännu! SUCK! Sen gick det typ inte att somna heller för hon hela tiden snurrade runt som hejjsan! Sen bestämde hon sig flr att halv 5 då var det morgon! Åh vad jag inte ville vara med längre, kan man säga upp sig??

Men hönan somnade om vid 6 och sen sov vi till halv 9 - SKÖNT!! Sen var det upp, frukost, tvätt och fixa lite. Gå ut med Zelman för att bli färdiga tills Carro kom för att åka in till viktväktarna! Tog en stund innan vi hittade en parkering för de bygger ju om typ överallt i den här stan, som vanligt i och för sig =)

Väl där busade barnen och hade kalas inne på viktväktarna så jag kan lova att jag var glad att vi inte skulle stanna på mötet! Men - 0,9 kg! Kändes skönt, då börjar man komma tillbaka på rätt spår i alla fall! Bara 2 kg kvar så är Mallorca borta! Sen blev det lunch på Julles! Fiskpudding och potatis med grönsallad till var inte fel alls!!

Mätta och belåtna åkte vi hem för att hämta Carros barn och hem till oss för kaffe och fruktsallad! Barnen fick leka av sig lite och de hade som vanligt roligt varvat med bråk och tråkigheter.... Ellioth och Emma är så nära, känner varandra så väl så de vet vilka knappar man ska trycka på för att få effekt =/ Nästan lite syskonkärlek! Men tur att det går över fort =)

Medans vi mammor satt och tjötade lite mammasnack så gick klockan ovanligt fort, vips var den halv 5! Oops hur hände det då?? Carros som skulle vidare till sin pappa för att laga bilen.... Och vi ska ut och gå och laga mat.. Oj oj oj och så blev vi såå trötta så vi damp neri soffan istället!!

Väntar på att Roger ska komma hem... Jag tänkte ut och traska med mina nyvunna vänner, stavarna =) Ni ska det samlas bonus till midsommar!! Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa du det e minsann syskonkärlek på dedär två...

Våra stora små sötnosar...

Vem som plockade blomblad får vi nog aldrig veta... Eller mest troligt är det nog sanning ifrån båda hållen.. :)

Tack för idag !

2011-06-21 @ 17:50:41
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0