Söndagsmorgon

Sovit läääänge =) Såå skönt! Lovis somnade om på min arm och sover fortfaranade ♥ Lilla sötisen! Ellioth vaknade vid kvart över 9 ooch frågade om det var morgon nu =) Han frågade vig 6 oxå men då sa jag att ne det vart mitt i natten =) Kunde ju inte testa det en gång till!

Nu sitter han och sjunger och leker med sin buss =) Kaffekokaren har precis puttrat klart så nu blir det kaffe och barnprogrammen i soffan med min snutt.... den lille alltså för den store ligger i sängen inne hos Lovis... Han mår mindre bra idag =)

Nu kommer min Lovis tassandes, hon har fått nogg av ångorna =) Hon skulle bara tillbaka och rädda sin snutte =)

Ha en bra dag, det ska vi! Njuta söndagen, en promenad efter frukosten och sen..... En tur ner till Tvååker till Jörgen & Mari =) Mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0