Student!! Fri som en fågel!

Ja då var studenten över... Tänk att det ska gå så fort... All planering, alla förberedelser och sen poff, så var det över =) Men vilken student det blev, hur himla bra osm helst!

Tänk att vår Janice har klarat det, fy faan va hon e bra =)

Vi tog det lite lugnt på morgonen på tisdagen, barnen sov lääänge så jag kunde sätta ett bröd på jäsning!
Slängde in en tvätt, strök våra kläder, gjore tzatsiki mm.
Barnen var som två snurrr hela dagen ch det var ju inte såå konstgt för det var ju mamman oxå =/
Och tänk det var ju faktiskt Nici som skyulle ha sin stora fest!Tänk Ellioth har väääntat läääänge på denna dagen!
Så ÄNLTLIGEN!

Vi grejjage hela dagen, sprang fram och tillbaka mella husen =)
Slängde i oss lite mackor och jag lovar att det var inget propionts värde som tänktes på... HÖNÖKAKA =)
Fattar ni att det var evigheter sedan jag åt hönökaka och det var mumsigt!!
Efter lite kaffeförstärkning och mat i magen tuffade jag ner och iinhandlade lite blommor och jag måste nog säg att jag hade ng tur att inte hela Veddige var där för min marginal var ju inte den lääängsta heller om man säger så!
Men blommor blev det och fina var de =)

Hem och in i en duch för att göra oss fina, klännig, skjorta och allt! In i bilarna och iväg för att kmma in till - UTSPRINGET!
Och ja vi var inte ensamna direkt, fy farao va mycket folk det var och vilket ÖS!
Det var fräckt! Och det dröjde faktiskt inte länge innan känslan från sin egen studen infann sig! Underbart!
Vi stod länge och väntade på att det var Janices klass sm sprang ut, inget e som väntans tider!

Jippi! Grattis och HURRA!

Många kramar, blev det, blommor, gosedjur och sen trängdes vi bort för att se hennei lstbilen tillsammans med alla sina klasskompisar! Det var fullt ös på ALLA högtarare ch ett jävla dunka dunka =) Men jätte roligt!
Barnen var faktiskt superduktiga och det var skönt! Hade nog inte fixat alltför mycket skrik just denna dag!

Vi tog oss hem utan större problem, lämnade av Anette på vägen... Och vips var vi hemma!! Hem och hämtade upp min man som var såå fin ♥
Bort och fixa välkomstdrink, grissini ch dipp... innan gösterna kom! Inga problem alls!
Alla hann komma innan, Janice!

Sen blev det mat, jätte gott! Kycklingspett, pastasallad, focciabröd, tzatsiki ch dryck, kanon! Alla åt och åt och åt ch tyckte att det var jätte gott! Roligt!
Sen blev det paketöppning med en mycket nöjd Janice! Vilka fina saker hon fick =)
Sen underbart god studentmössetårta!

Mingel i soffan inne, nu var det kallt ute. Men tusan vilket bra väder det vart egentligen!
Vi satt och begrundade kvällen tillsammans! Det var skönt att inse att vi har underbara människor runt omkring oss som verkligen försår oss... De sätter perspektiv på saker och ting och jag måste ju säga att jag känner mig tryggare än någonsin i mitt beslut! Det var dock inte frivviligt eller förberett alls.. Men nu vet jag faktiskt hur saker och ting hänger ihop och vart jag står! Det känns om en befrielse och de andra i vår närhet vet oxå så nu behöver man inte längre förklara för de vet! SKÖNT!!

TACK Janice för en mycket trevlig kväll!
TACK Jeanette för att du förtroendet att hjälpa dig, det var riktigt roligt!



Bildmingel ♥



Söta Janice & henne Christoffer på - BALEN!

         

Inget e som väntans tider, kommer hon inte snart??



YES! Nu kommer hon!! Ellioth hade första parkett på Tobbes axlar =)



Studentmössan!!



Janice med hennes fina studentplakat!!

    

Bildbevis =) Janice på klassens lastbilsflak!!



Hipp hipp HUURRRRRAAA!! En efterlängtad Janice!



Presentöppning tillsammans med Ellioth =)

             


De små paketen fick hon öppna själv.... "jag vill bara öppna stra paket" var det ett litet gryn som sa...
Hm... kanske inte det vam ville höra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0