Studentfix

Tänk att det bara an finnas så mycket med energi i en lite fyra årings kropp!
La la lala lala hör jag sjungandes från duschen =) Han e inte det minsta trött, jag lovar!
Min underbara Nisse sussade gott mellan 15-17:30... JA då fattar ni ju säkert att hon, den där mamman hade ju tänkt ha honom uppe halva natten... Inte det smartaste , jag VET!

Men jag har i alla fall precis lykats få hem honm från Nett så det e ju inte illa!
Jag mutade med att läsa Prinsessor & Drakar!
Lovade att han kunde få duscha tills vattnet tog slut =/ Oooops!
Min man kom hem nu alldeles SVART! Intercoolerslangen hade släppt på bilen nu när han körde hem =(
Pissevåt, iskall, svart =( Stackar gubbe, får nog ta & värma honom sen...

En rykande varm kopp kaffe kanske...


Nehe snart dax att knyta sig med, imorgon är det STUDENT!
Vår underbara ajnice tar ju studenten!!

"Sjung om studentens lyckliga da´r"

Tänk vilken lycka, vilket självförtoende och FY FAN VA VI E BRA!!!

Imorgon blir det fixande och trixande... baka bröd, laga mat och MYSA med Nett och barn hela dagen innan vi far in till staden för att se vår Janice springa ut!
På kvällen blir det FEST!

Härligt underbart och barnsligt ungdommligt!

Nu ska jag rädda min son/man och läsa saga =)

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0