Förberedelser...

Japp då kan man sätta en bock i checklistan inför Mallorca resan! Solskyddskräm och sandaler till kidsen =) Känns ju kalas det här!

Har haft en jätte mysig dag med min mamma idag! Vi har vart på Gekås och inhandlat lite grejjer till resan! Vi har ätit lunch tillsammans och gått en strängenrunda =) Hur mysigt som helst! Tack för idag mamma!!

Morfar kom hit efter jobbet och åt en bit mat han med för att sedan ta med Ellioth och Christofffer på Innebandymatch i Varberg =) De hade haft jätte roligt förutom att matchen inte var så lyckad... Elllioth hade vinkat på björnar och tyckte att det var jätte roligt och det var ju trotts allt det viktigaste för hans del... Alvin har haft en sen innebandy träning och har med stupat i säng efter ett par mackor ;) Ibland så.... datorn e hos Felix =)

Jag och Lovis var ensamna en stund så vi strosade bort och tog en kopp kaffe på 6:an! Så gosade man lite bäbis med såklart! Hon e såå otroligt söt, lilla Vilja! Lovis tycker att hon är ganska onödig... En aning svartis kan man säga! Vilja låg i min famn när Lovis trillade till lite och då blev det ju väldans jobbigt! Tur att Janice fanns och tog över sin lillasyster! Japp!! Lovis fick som hon ville... mamma alldeles själv!

Nu sitter vi här i varsin del av soffan och slökollar på tv. Snart blir det sängen för jag e dödstrött! Har salvat mina händer och nu börjar det verkligen synas skillnad! Snacka om mirakelkkräm!!! Fattar inte att jag inte köpt den innan och man märker vilken skit man haft i skåpen innan! Nehe det ska var riktiga grejjer p en gång!


Kommentarer
Postat av: Jolina

Hej Gumman! Behöver oxå handsalva akut, inget funkar! Vad heter den och var köper man? Allt ok här annars, lilleman har haft feber 3 dagar och hemsk hosta...men nu börjar vi se slutet! Saknar dig! Kramis

2011-03-31 @ 09:32:50
Postat av: Cissi

Hej Jolina!! Den heter locobase (röd) och den är bara helt fantastisk!! Jag har haft jätte problem med händerna och man är ju i vatten hela tiden... Men nu är det 4 dagar som jag smörjat i flera gånger per dag och det har verkligen gett resultat!! Nu rifs jag inte, säger Roger =) Ha ha hoppas att det inte tar allt för lång tid innan de läkt ordentligt!

Saknar dig med, måste se till att täffas snart! Kanske kan det passa nästa vecka? Jag skulle kunna tuta in till dig på torsdag i nästa vecka när Ellioth ä rpå förskolan?? Passar det dig?? KRAM

2011-03-31 @ 17:18:32
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Cissi

På apoteket finns den =) hjärsläpp!! ca 143 kr tror jag!!

2011-03-31 @ 17:19:17
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Jolina

Jaaa! Det vore superkul om du ville titta in nästa torsdag! Vi kan väl höras i början på veckan, kram & ha en fin helg.

PS Tack för tipset om krämen!

2011-04-01 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0