Stättared =)

Vilken rolig dag min son haft det på förskolan! De har vart på Stättared och kollat in alla djuren, grillat korv och åkt häst och vagn =) Ellioth var i eld och lågor hela morgonen och han var mycket lycklig när jag lämnade honom! De hade verkligen en toppendag där och tur med vädret hade de med! Regnet hängde i luften när jag och Nett gick och hämtade honom... Vi hann inte mer än att komma in då det hellregnade utanför! Egentligen jätte skönt faktiskt och vi behöver ju lite av den varan oxå!

Lovisen somnade i vagnen och sov gott i en timme... sen vakande hon och vi hamnade i soffan. Jag Ellioth och Lovis och vi somnade och sov i en och en halv timme =/ Nu känner man sig lite väck kan man ju säga! Får nog sätta på en kopp kaffe så man vaknar för detta e ju inte klokt!

Nåja ett barn somnar i tid i kväll, vilket inte skett på hela veckan... Ellioth lär ju vara uppe hela kvällen så där var den kvällen det =( Ja ja vad ska man göra, det var ju gott att sova med!!

Nu ska jag försöka städa av lite, stryka lite mer kläder inför Mallorca... Laga middag kanske... Vakna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0