Äppelkaka med kesella vanilj

Vilken mysig avslutning på helgen <3 Mamma & pappa kom ut för att hälsa på och vara med barnen en stund! Det blev äppelpaj med kesella vanilj och kaffe efter lek i sandlådan med mormor och morfar!! Två mycket nöjda barn och en frusen morfar =) Jag ropade in honom innan de andra kom in så han fick allt värma sig och hjälpa till att baka pajen! Det e mys på hög nivå ♥

Lovis e så pass bra att det bli Solkulla för hennes del imorgon och jag får gå och jobba =) Vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen!!! Vi har en tuff men rolig vecka att se fram mot =)

Måndagen blir det jobb för hela slanten =)
Tisdagen blir det en kort dag med ett bvc besök efter jobbet inklämt mellan ett Apt-möte på kvällen... Det hade jag totalt förträngt =( Hade liskom inte skrivit upp det i almenackan i köket...
Onsdag e en lååång dag
Torsdag en en kortisdag men det e fotografering på jobbet, fotografering på Solkulla... Sen på kvällen bär det va till Göteborg med mitt hjärta och kolla på Tomas Ledin!!!!!
Fredag- LEDIGA!!! Hela familjen Stehnon!!! Då ska vi mysa så det står härliga till, det kan jag lova =)

Inget planerat i helgen och det känns med skönt, det har liksom vart såå mycket så vi ska nog bara njuta av varandra =)

Min gubbe har åkt till Värö för att jobba.... Snälla Janice har vart ute med Zelma pch jag sitter uppkrupen med två nybadade barn och Emil i Lönneberga! Hoppas att mina barn somnar snart för jag e asa trött! Ellioth e lite mycket just nu och det känns som en repris från ett antal år sedan... Då hade vi en liten kille som stod på händerna i soffan HELA tiden!!! Vi blev tokiga... Nu har vi en liten kille som hoppar i soffan, springer från ena änden och tillbaka igen... hoppar som en furie och inga öron har gossen heller...Lovis har furit i golvet tre gånger idag efter sin brors framfart... Mamman gapar lungorna ur sig =( Oj ojoj att man inte lärt sig...

Nu ska jag gosa lite till med mina små troll... Ha en trevlig söndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0