Bruna bröd

Känns som en ganska bra dag idag =)
Solen sken och det var skönt ute på morgonpromenaden med Zelma!

Jag har fått gjort en del idag... Jag har fått gjort ny mussli! Den blev tyvär ganska bränd i kanterna så vi slängde det som blev bränt... Men burken blev ganska full ändå =)

Barnen har lekt för fulla muggar hela förmiddagen, härligt att höra deras stojjande!

När vi satt och åt frukost pratade vi om att vi skulle besöka farmor imorgon och ta med våra hemmabakta kanelbullar till henne ♥
Då föreslog Ellioth att vi kan ju ta med kakor oxå och då fick jag en sån lust att baka!
Det blev till att leta bland farmors recept och jag hitttade en av mina favoriter!



Mmmm längtar tills imorgon!!

Letade bland korten från veckan som gått...
Inser att mina barn inte får någon mat hemma så de fixar sin egen mat =))



Lite fynd från våra promenader!!



När man har feber får man äta glass =)
Det var första gången för denna lilla juvel att smaka på glass!
Det var mumsigt!


  

Två små syskon som är ganska lika ♥
Herman tyckte oxå om glass, men lilla Sonja får allt vänta ett tag till =)



Det här lilla grynet snurrar och snurrar och börjar att röra på sig ganska mycket nu för tiden =)
Igår kröp hon ihop som en liten larv... Jag och Nett låg med på golvet redo med
kameran men Vilja ville minsann inte göra om det... Attans!!

Min underbara man e inte hemma idag, han jobbar... Fast jag tror minsann att han var ganska nöjsam med det då han vart hemma och vabbat i två hela dagar, stackarn =)
Hade haft lite plande rpå att åka in till blomsterlandet idag men det får nog vänta tills imorgon. Jag ska vara glad om jag tar mig till Eklöws och handla lite. Musten gick ur mig och det tog hårt må en förskylder mamma att jobba hårt i två dagar =)) Var alldeles slut igårkväll så jag hamnade i bingen redan klockan 22...
Inte lätt minsann!

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0