Den röda faran =)

Ja då ni då var fru Stehnson såld på den röda faran i Kinna =)) Den var såå go att köra så det va inte klokt, en mycket trevlig försäljare som man kunde prata med =) Han gav ett mycket bättre pris än den sista vi var hos oxå =)

Det känns faktiskt mycket bra tycker jag =) Roger ville fundera lite till och det förstår jag med tanke på att han var stressad som en gnu! Full fart från en stressande dag på jobbet och flänga upp till Kinna för att hinna kolla och prova bilen... Hm...

Köpte halstabletter till Elliothen som fick följa med mammsen coh pappsen och han var mycket belåten! De var jättegoda tyckte han och tyckte att det var mysigt att få lite ensam tid med oss såklart!

Loppan var hos familjen Altesson- Kling och hade dem alldels för sig själv =) Där bidde det makaroner och falukorv till hennes förtjusning =)

Nu damp vi ner i soffen för att snart krypa i kojjen med trollen... Hostmeducin til Ellioth och sen att förbereda sig inför en lika kämpig natt som den tidigare med tanke på vädret idag =( Ellioth har hostat som tusan hela dagen och vart hes och dan.... Lovis är snorig och hostig ho med och hon har sovit halva dan... Jag ska ge mig ut med får fyrfota vän på en kvällsrunda och roger in i en dusch som han inte ens hunnit med efter jobbet, min man! Tycker att det e jobbigt att se honom såå stressas och inte kan han påverka det såmycket heller...

Blir en tur till Kinna för min del med trollen imorgon =( Han glömde en grej hos bilhandlarn.... Suck!!!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0