Fredagsmys!!

Haft en toppendag idag! Har fått gjort amssor här hemma då man hade en liten Loppa som vaknade klockan 6... Vi låg kvar i sängen tills halv 7 och sen kokades det kaffe och tände ljusen i kronan i vardagsrummet. Barnkanalen slogs på och vi kröp upp i soffan jag och mina småpå barn! Det gäller att få ut så mycket som möjligt av vår lediga dag helt enkelt!

Tvättmaskinen gick varm och jag fick frostat av frysen medans jag lullade runt i myskläder...
Pratade i telefon med Carro och vi bestämde oss för att åka in till stan, det var evigheters evigheter sen sist så det var riktigt mysigt!
Det blev en lunch på Campino och lite shoppande hann vi oxå med =)
Ett stopp på Eklöws på hemvägen och kylen e nu fylld =)

Det var mycket gott med kaffe kan ju tillläggas och lite äpplemuffins till!!
Barnen kanske inte tyckte att det var lika roligt att traska på stan som mammorna önskade att de tyckt =/

När de for hem passade jag på att ta Zelman och gåä runt strängen när min underbara man kommit hem ♥
Det var underbart skönt att få gå ensam när man lyssnat på en massa barnprat hela dagen =))

Nu leker min godingar för fullt och mannen e på äventyr med sin ene bror en runda så jag hamnade här en stund innan jag ska ta atag i tacosen till middagen... Det har blivit så nu flera frdagar att vi ätit tacos... Undra hur länge det håller i sig innan man tröttnar... Fast det e väldans gottigt!!
Mycket grönsaker blir det!!

Det blev ingen tur till Kinna imorgogn för att kolla på bilen =(( Den var inte färdig...
Tidigast på tisdag skulle den vara klar...
JAha då får vi väl se om det blir en tur in till Håstens simhall i alla fall... Åker ju inte till kaskad om inte bilen e där... Men det känns som ett mysigt familjeäventyr...
Vi har kiosken imorgon oxå när Alvin spelar innebandy =)
Tror att det var mot wic!! Ska bli roligt att se i alla fall!

Nehe nu ska vi tag tag i livet igen, tvätten kallar och maten ska fixas... Ha en mysig fredag mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0