Minus = kallt!

Idag ångrar jag mig mer än någonsin...
Jag gjorde tabben man absolut INTE får göra!!

Yes, jag backade ut från parkeringen MED mororsladden i!!!!!
Nu är den i två delar....

Åh himla skit, nu blir det en kall bil, skrapa rutorna  ett tag framöver...
Sladden var ju inte så himla billig heller!!

Men jag drog inte ur allt i alla fall =)

Kan säga att ljusen i ljuskronan i vardagsrummet brinner så här dag på morgonkvisten!
Fy farao va kallt det var att komma upp!!
Men vi blir snart varma =) Kaffepannan är på och snart luktar det kaffe på Lomvägen!
Ska bli en mysig dag idag!
Igår var det liksom inte min dag men vi fick allt lite mys på kvällen, tacos till kvällsmat och sen mys i tv-soffan tillsammans med familjen Altesson-Kling!
Fram kom en stor godisskål och osbågar! Mums!

Kan tilläggas att det blir en lååång promenad nu på förmiddagen! Med vinterjackan på =)
Jag premiärgick den igår!! Den var hur skön som helst!!!

Idag bär det av in till farmor och sen får vi se vad som händer och fötter!
Ha en härlig kall söndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0