...mornar...

Idag har jag gått upp en 45 minuter tidigare just för att faktiskt komma i tid... JAG HATAR MORNAR!!! Mina barn HATAR mornar och jag lovar att det e ingen bra kombination! Men jag har fått duschat, ätit frukost fått på barnen kläder och nu sitter vi framför tv:n en stund =)

Ändå blir det konflikter... Jag fixar liksom inte konflikterna på morgonen, Ellioth sätter sig på tvären hela tiden... Vill inte ha de sockarna så jag kan ju lika gärna åka till GEKÅS skriker han för där finns andra sockar, utan klor! Men det går inte säger jag för det e stängt och sen e bråket i full gång! Nu efteråt kan man ju flabba åt det men just då e det blodigt allvar!

Ne nu ska jag mysa ner mig och gosa lite med mina barn innan vi ska ut till bilen!
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0