Onsdag, halva veckan gjord =)

Åh det känns såå skönt att det är onsdag idag =)) Halva veckan e gjord, bara en dag kvar och sen e vi lediga i tre!! Har haft en hjärngympadag på jobbet med kvalitetstid så jag kan säga att jag e trötter nu... Vi sitter och slökollar på arga snickarn men om jag ska vara ärlig så blir det snart sängen för min del! En jobbebok och sen nana kudden!

Barnen sover gottigt och mannen ligger gottigt i soffan ♥

Igår var vi på en lite utflyckt för att kolla på en ny bil till mig, då var den på lack =( Men så fort den kommer så ska vi ge oss iväg och kolla på den! Trodde väl aldrig att jag skulle bli ägare till en röd bil =) Men det retar väl nån =)) Jag tycker att den e sketasnugg på bilden i alla fall så vi håller alla tummar och tår för att det ska va det i verkliheten med =)

Nu ligger ringarna på bordet, de trillar snart av igen så nu e hon på god väg igen att vara tebax på G!!! Vågar inte ha dem på så jag tappar dem, får leta reda på ett halsband =)

Sussa gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0