OUR!

Då var första dagen gjord på vår uppstart med OUR! Oustandeing schools!!
Ett uvecklingsprojekt för att kvalitetshöja vår förskola!
Lite pirrigt var det när de som håller i projektet e från USA och England... Det var bara att ta fram sina engelskakunskaper och till min stora för¨våning så förstod jag mycket bra! Mycket intressant var det och vi kom fram till mycket bra saker i vår tvärgrupp. Detta ska vi jobba vidare med imorgon =)

Måste säga att jag är mycket glad för att jag vart så pass bra att jag fixade att gå med lite ibumentin ii kroppen!
Hade aldrig funkat att få detta återberättat för sig!!
Haft en ganska tuff vecka med sjuka barn och idag var första morognen som Lovis legat strax under 38 i temp!! YES!! Äntligen på G neråt! Och Roger har haft en bra och mysig dag med barnen... Ingen skyhög feber om än lite...

Idag vara mamman så fruktasnvärt sugen på hemmagjoorda biffar, potatis och brunsås, lingon och kokta grönsaker ♥
Sagt och gjort så bidde det och alla åt så det sprutade ur öronen =)
Det krävdes ett bad för de två minsta efter middagen!
Lite klippning av Lovisluggen blev det oxå oxh hon var superduktig!!!

Nu slappar vi framför tv:n, ett sovandes barn, en hemkommen och en som kör hela registret... Undrar när hon ska somna?? Jag kan lova att sömn behöver jag för att orka med morgondagen!! Jag e bamsetrött efter en natt med fullmåne och HOSTA!!!

Snart ska kaffepannan på så blir det nog folk av familjen Stehnson oxå!!
En flaska välling gör säkert susen på den minsta =)
Ha en fortsatt trevlig kväll så ser vi fram mot en braig fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0