Simhallen

Är alldeles supertrött!! Fattar inte att det kan suga msuten ur en på det viset att åka till simhallen med barnen?? Men jag är mycket glad för att det äntligen blivit av!! Det är verkligen kvalitetstid med hela familjen ♥ Barnen får mer än 100 % uppmärksamhet och det går bättre och bättre för Ellioth! Nu hoppar han i minibassängen på en gång och leker med vattenleksakerna! Lovis vet vad som förväntas av henne redan i omklädningsrummet och hon vet vad som händer! Kollar så att allt e med och går dit hon ska! Riktigt häftigt!!

Idag åkte hon rutchkanan emd skräckblandad förtjusning =)) Blev nog lite paff första gången men insåg ganska fort att det var ju superkul =) Ellioth ville INTE testa men jag tror inte att det kommer att dröja så länge innan han gör det med! Nästa gång måste vi ha köpt armpuffar till honom oxå, vi kollade på ett par men de var orange och tråkiga och eftersom vi vet vart vi har honom så kändes det inte överhängande ännu! Det e ju inte så att han springer från oss precis =)

Vi träffade min tredje man Clarita och hennes Kingston, en otroligt söt liten charmör! Han blir två år den 12 november, samma dag fyller Clarita 30 och hon bjöd oss till Kingstons 2 årskalas på lekstugen! Jätte roligt!! Lite pirrigt eftersom hennes man kan inte ett ord svenska så man får ju liksom ta på sig enelskaordboken innan =)) Hennes bror skulle oxå komma med deras barn och Nathalie, hennes barndomskompis. Vi lekte när vi var små! Lite häftigt! Klart att vi komemr sa jag bara vi inte har något annat =)

Vi stannade i vattnet i över en timme så lagon skrynkliga gick vi in i duschen och bastun för att bli varma och äta frukt! Det viste Lovis och tyckte att det var mycket spännande! Sen styrde vi kosan tikk aMcDonalds till barnens lycka! Lovis somnade innan vi han ur Lassabackarondellen och sover fortfarande ute i vagnen. Ellioth leker i fred med sina bilar och jag sitter och pysslar! Min gubbe sover på soffan, han vart lika trött som barnen och blev inringd på jobb klockan 8... Förväntar sig jobb hela natten så han kan verkligen behöva sova lite. Alvin ligger på sitt rum och läser, han ska bli klar med svenskan idag så han har att göra =) Jag siktar på en eftermiddagspromenad innan jag ska göra söndagssteken...

Ha en fortsatt trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0