Avd-möte

Igår var det avdelningsmöte på jobbet och jag måste säga att jag kände mig riktigt nöjd efter gårdagen arbetsdag... 7-19... Jag var på utvecklingsgruppen på eftermiddagen och det gav jätte mycket! Tycker att det är väldigt intressant och roligt att få delta i den gruppen! Spännande och lärorikt, för det e trotts allt bäst att gnugga energiknölarna tillsammans med andra!!

Mötet på kvällen gav vi gärnet! Det var ordförande och sekretterare och vi följde minsann alla punketr vi hade satt upp som vi skulle göra! Det kändes skönt att få diskutterat igenom olika saker och faktiskt fått uträttat många punkter, man är ju trotts allt kanske inte megaeffektiv kvällstid efter en lååång arbetsdag!

Hemma var det full rulle när jag kom hem, två lyckliga barn tillsammans med en lycklig mormor =) De hade haft det super och det kändes ju jätteskönt! Tack så jätte mycket för hjälpen!! Efter att mormor åkt hamnade två trötta barn i sängen och somnade bums! Själva hamnade jag och gubben i soffan och kollade på Idol! Där var det en tuff gallring =) Roger somnade strax efter och jag satt kvar och glodde en bra stund till tillsammans med lite pyssel! Känns såå skönt att få varva ner i soffan!

Snart bär det av till jobb igen, en kort dag! Efter jobbet är det mina barns dag! Jag har lovat att vara tillsammasn med dem och bara göra saker med dem idag! Vi ska leta efter en cykelkorg till min son!! Lite byxor står med på inköpslistan samt MAT!!

Blir ingen viktis idag för min del idag, det får vänta tills nästa vecka och det käänns skönt! Vågen har fåt nytt liv med ett nytt batteri så nu e vi på banan igen!! Allt väs eller mäts och så får det bli denna veckan! Mot helgen händer inget... Alvin fyller 14 men det blir inget firande denna helgen för han ska på konfirmationsläger =) Tror att han ser fram mycket mot det =) KUL!!

Ha en bra dag med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0