Ellioths cykelkorg

Ellioth ville att jag skulle lägga upp hans bilder på sin nya cykelkorg =)) Den fick han i förra veckan!

LYCKA!!





Här cyklas det som hejjsan nu för tiden =)) Nu har han lärt sig att bromsa men tycker att det e lite läskigt om det går för fort... Men snart så, rom byggdes inte på en dag så vi fortsätter enträget att träna en bit varje dag =)) Mycket lättare att gå ut och gå med en som cyklar och en i vagn! Nu kan jag nästan gå i min fart oxå, hela strängenrundan, det tycker jag e mycket bra för att vara 4 år!

Idag blir det en sväng lite senare för det ser ut som om det kan vara uppehåll, det e ju inte roligt när det regnar! Lovis behöver sovca middag så då e det perfekt!! Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken tur att han har en fin cykelkorg så Putte kan få följa med på en fin cykeltur! =)

Ellioth är superduktig på att cykla. Har ju hänt massor på kort tid! Puss och kram till Elliothen från hans Nett! <3

2011-09-28 @ 14:58:45
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig han är! :) och kompisen får åka med också ser jag!

2011-09-29 @ 20:10:15
Postat av: Cissi

Ja vist e han duktig, mitt lilla hjärta!! Det turas om mellan Putte och Eva Evansson hi hi hi om vem som får åka med =))

2011-10-02 @ 07:59:32
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0