Endast mamman e vaken...

... Jaha då sitter man här i soffan och slötittar på tv... Äntlligen sover tösen min, det har inte vart lätt att få henne att somna =( Övertrött, gnälligt, stormigt... Fick bli arg på henne tillslut så hon lugna sig =( Känns inte bra i mammahjärtat! Men nu ligger hon lugn brevid mig i soffan och sover ♥

Ellioth sover sedan läänge i sin säng men han har vart orolig i kväll och har inte heller velat lägga sig =/ Ville läsa bok han med i soffan... men inte som lillasyster utan mamma skulle läsa, det ville inte mamman för hon kollade på Bonden =) Sur som ättika blev han och gick och surade i sin säng... När jag gick in sov han redan... Hoppas att han sover gottigt och inte e sur längre! Annars kan det bli mååånga vändor för mamman i natt!

Gubben - @sängen! HAn har sovit sedan länge i soffan tills jag sa att det e la bättre du går o lägger dig istället... då traskade han in och la sig! Så summan av kardemumman... Jag sitter här dödstrött men ändå har jag ingen lust att lägga mig... Orkar egentligen inte läsa... eller kolla på tv... Hm kanske ska hon ta tösabiten med till sängen och gosa ner mig och försöka sova jag emd... det smittar kanske av sig!

Ses i morgon, undrar vad som händer då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0