Gooodis!!

Det gick verkligen hur bra som helst idag med höststädet =)
Vinden e städad, allt står sorterat och uppradat längs sidorna!!

Gjorde ett fynd!



Lovis och Zelman spanar in mitt fynd!

Jag hittade min gamla docka som jag hade när jag var liten ♥
En uppfrächning med en ny dockebjöja och kläder som Lovis fick när hon var liten =)

   

Lovis tyckte att det var superkul och började leka för fullt på en gång!

När vi fixat klart gick jag, Lovis och Zelman runt strängen så hon fick sova ett slag! Det duggade lite men ingen fara på taket!

Hemma igen mötte vi upp Roger och Ellioth som lämnat släpkärran hos Jen och då var de jätte hungriga... Jag och Ellioth tog oss en tur till Eklöws för att inhandla allt till köttfärssås och spagette!

Och lördagsgooodis!!
Det absolut viktigaste enligt Ellioth!







En pappa som slappar i soffan efter maten ♥



Här har vi ännu en aspirant på godisskålen.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0