Meducin

Åh nu måste jag ju skryta, om man ens vågar det =)
Det gick över förväntan idag när Lovis fick sin meducin...
Inte lika mycket krigande i alla fall...

Usch och fy vad det känns i mammahjärtat att ens behöva hålla fast mitt lilla gryn för att ge henne meducinen...
Det borde vara förbjudet!!
Men vad ska man göra, den e livsviktig att hon får i sig och det e inte valbart!
Så det e bara att göra, fort så det inte e jobbigt föör länge!

Idag blåser det i träden, molnen hänger tynga och solen skiner (just nu)...
Här har vi hat sovmorgon och det var välbehövligt för mamman i den här familjen har INTE sovit i natt!
Åh e det inte typiskt!
Barnen har slumrat som bara den men inte jag... klarvaken jämte en gubbe som bara snarkar och e förskyld!
SUCK!!

Har en miniman som är hungrig så vi ska nog ta och svänga ihop lite frukost och sen blir det en dusch för mitt hår står nog för sig själv =/
Zelman tittar lite bedjandes på mig..
Japps det får bli en tur om brandstationen med vagn, hund och en cyklandes Ellioth =))
Det e såå roligt och nu när vi e hemma hela veckan måste vi verkligen försöka förgylla dagen med llite utflycktandes... I små portioner =)) Det har ingen dött av!

Ha en braig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0