Mysdag <3

Vilken underbar dag det vart idag!! Har tankat mamma & pappa för hela slanten och vi har verkligen haft supermysigt! Det blev lunch på stan och massa mysigt på fästningen!

Träffade en mycket god gamal vän där som jag inte sett sen Lovis var nu =) Det va härligt att krama om henne!!  Nu MÅSTE jag ta mig i kragen och ge mig ut till Rolfstorp igen!!

Måste säga att det var första gången jag vart på Mickels mäss och det var jätte fint, massa att se på och massa att smaka på! Mums!! Det e en otroligt vacker fästning vi har!! Det myllrade med folk överallt och det var inte det lttaste att bli av med bilen en dag som denna =/ Fullt överallt så vi körde upp till Rosenfredsskolan och fick oss en härlig promenad!

God middag i näs blev det oxå så nu behövs det inte ätas mer idag =)) En underbart god äppelkaka och det var inte sista gången jag åt den det kan jag lova!! Viktväktarna e inte så dumma på recept!!

Barnen var dödströtta och lite havlt om halvt förskylda så de slocknade ganska fort nu när jag körde hem så det var bara att bära in dem och ALL packning... Kunde lätt trott att jag skulle vart borta i evigheter.... =)

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av tystnaden framför tv:n... Invänta min iinte så nyktra kalr har jag hört talas om =)) Undra vem som mår som en prins imorgon!! Kan lova att jag bäddat upp Alvins säng i natt för in i vårt sovrum kommer han INTE!! Nepp... Imorogn om jag har tur åker jag in till stan för att träffa min tredje man och hennes man och dersa ljuvliga lilla troll!! Hoppas hon inte gjort upp andra planer... =))
Sov så gottigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0