Ostbågar <3

Vilken härlig lördag det vart idag!

Roger har jobbat ett par timmar på Värö medans jag ägnade mig åt våra troll! Det blev en runda kring strängen med barn och hund!! E mäkta stolt över min underbara lille son som börjar att behärska hans cykel mer och mer! Idag har vi tränat på att bromsa! Det e svårt att bromsa i nerförsbackarna och det e väldans läskigt när det går för fort! Men han blir bättre och modogare hela tiden så snart kanske man kan cykla tillsammans! Det e Ellioths och mitt mål! Han vill att vi ska cykla till Hemköp och köpa godis =) Klart att vi ska göra en dag!!

Efter promenaden gick vi hem till bästaste Nett för en stärkande kopp kaffe eller cappuccino =) Inte fel alls! Det var mysigt och man fick en massa Viljagos ♥ Hon visade minnsan att hon kan äta själv i en napp =) Söta lilla Vilja! Ända till jag fick banan/slemm kräk på mig =/ Hmmm när ska detta lilla yrväder sluta kräkas?? Ellioth höll på i evigheter han med men det var kaskadspyor vilket inte alls var roligt, särskillt inte när det börjades med mat!!! Men denna lilla höna kräks hela tiden och man vet inte var när eller hur =) TROLLUNGE e va hon e! Men attans vilket go liten trollunge!!

Hoppas på ett besök nu i kväll på en kopp kaffe så man kan få snosa lite till! Det var en alldeels för kort stund innan... Ringde vårdcentralen för Lovos öra e inte helt bra ännu, fortfarande svullet och en aning rosa =( Hellre att höra vad man ska göra än att inte ens ringa! men hon har fått den penicilin som krävs och det kommer att ta ett bra tag innan svullnaden går över! Men det känns bättre i mammahjärtat när man kollat en extra gång!!

Efter lite mat i magen åkte vi upp mot Stättared och en mysig pratstund med Jen och hennes juveler =) Hur mysigt som helst!! En hel burk trattisar fick hon med sig hem så imorgogn vankas det trattisgrattäng med kött i te middag =) Men det blir efter Me & I partyt här vid lunchtid =) Så i morgon bakas det bröd på förmiddagen så man har något smarrigt att bjuda på till fikat! Ser mycket fram mot detta !!

Nu äts det godi så det sprutar ur öronen på mina barn till Fångarna på fortet =) Underbara lördag!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0