Promenad

Åh vilken härlig dag det vart idag =) Kort dag på jobbet, sen ett besök hos Carro och hennes troll! Det var mysigt men all min ork bara försvann och jag blev megatrött... slappnade av så det kom på ett brev på posten =/  Carro vart oxå seg och slö så vi bara satt och tjöta och drack kaffe medans våra små troll lekte av sig!

När vi kom hem gick jag ut med barnen! Tänkte att går jag inså blir det kattpiss av allting och vi kommer att somna bums! Inte bra med tanke på att det e jobb imorgon! Vi tog ut Ellioths cykel och tog oss runt brandstationen! Det e inte lätt när man inte riktigt kan cykla... Men vi tränade och trampade och vi var helt slut när vi väl kom hem, det tog 45 minuter att ta sig runt... I vanlig fall tar det max 20 minuter!! Men ett par gånger till så ska han nog klara av att cykla!

Ikväll blev det wokade grönsaker, nudlar och kött =) Mycket gott! Så vi avslutade med kaffe och glassbåt! Inte dumt alls! Med en sovandes och en nästan redo för bingen så gick jag och Zelma runt strängen!! ÅH va underbart det var, lite kyligt men alldeles udnderbart att komma bort ensam en stund och ladda alla batterier som finns!!

Nu damp hon ner på soffan för att bara slappa och kolla på tv med min gubbe ♥ Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0