Viktväktarna

God morgon världen =)

En ny spännande dag! Har precis gett Loppan sin meducin! Det gick jätte bra faktiskt! Känns så bra!
Idag är det en kort dag till med en lååång eftermiddag innan det bär av in till stan för min del, det e vägdag idag!! Ja man kan ju undra hur det gått efter helgen bravader ? Men hoppet finns ju i varjefall =)

Idag fortsätter projekt hand & fotavtryck =) Det tycker jag e roligt =) Inskolningar fortsätter och sen får vi se om min student hör av sig =) Vi får väl se!

Ska strax gå ut med min byracka i denna otroliga storm! Fattar inte hur det orkar blåsa så mycket! Det var inte vart en världskul natt på Lomvägen =( Barn som drömt, barn som tappat nappen, barn som tyckt att det låtit läskigt utanför och sen barn som kommit och sovit hos oss eller inte sovit!!! Suck!! Nåja det kommer en ny natt som kanske blir bättre =) Jag har i alla fall världens goaste kids nu, utvilade och vaknade själva i morses =) Då måste ju deras natt vart ganska bra i alla fall =)) Olika definitioner på det!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0