Gutten Morgen I Ett Regnigt Land

Var nyss ute & hämatde tidningen och det var superskön luft! Verkar ha regnat större delen av natten & det luktade såå gott =) Det ger en extra kick på morgonkvisten!
 
Vart en ganska lugn natt så jag kan faktiskt inte klaga på min skönhetssömn =) Ska snart åka till jobbet & alla barnen! Men flörst lite stärkande frukost, kaffe och fixa salladen till maten.
 
Hoppas att det håller upp när jag och barnen traskar till Solkulla idag, känner att jag behöver en lugn och skön morgonpromenad för att orka med dagen. Idag blir det shopping av nya stövlar, skor till kidsen och lite annat smått & gott med grannen Jennie =) Ska bli mycket trevligt!! Nu har jag fått handlat det mesta för att fixa barnens höst =) Ja just det barnens... Varken jag eller Roger har inhandlat en enda grej till oss själva... Det vanliga mamma/pappa problemet =( Men vår tur kommer, nästa månad!!
Ha en bra dag med er så höres vi =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0