Hörtvindar

Lite frusen ända in i märgen så ikväll åker ljusen fram! Är hösten här fär att stanna?? Jag & Nett gick är härlig promenad ikväll och det blåste rejält! Nu ska vi vända semeterflåset till jobbflås =)
 
Fick en underbar bukett blommor av min man idag ♥ Gerbera, rosor, pärlor!! Tack älskling!!
 
Kändes mycket bätte idag & man kommer ganska fort in i rätt banor & rutiner =) Konstigt! Loppan fick bara sova en halvtimme på förskolan för hon vart ju som en duracellskanin igår =/ Idag somnade hon innan 8!! Jag fick dock lägga mig jämte henne i sin säng... Ska testa det ett tag framöver! Ellioth somnade gott efter att vi läst om Alfons Åberg Flyger!! Nu blir det slappa i soffan till Bygglov =) Höstterminen är här för att stanna =) Känns som om jag kan slappna av vid tv:n nu! Skönt!!
 
Tomtearmen har kommit för att fixa altanerna... Den gamla e för evigt borta och han har redan börjat lägga ut plattor som ska sitta som kanter... Har inte grävt undan sanden... Ska vi bygga slottet till alla Veddiges myror eller hur har han tänkt gå vidare nu... Ska bli intressant! Ellioth stod som dubbelhäftande tejp i fönstret hela morognen, överlycklig!! Sen gick det kanoners hos tandläkaren =) Han satt själv i stolen, gapade & Marika fick räkna tänder & berömde de rena fiina tänderna =) Me like!!
 
Nehe ha det bäst på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0