Lovis Leker

Min lilla Loppa verkar ha lika bra fantasi som sin storebror volket gör mamman mycket glad =)
Jag älskar stt se mina kids leka, ligga & lyssna på detas lek och höra vilken otrolig fantasi de har!!
 
Igår eftermiddag när Lovis gjort nummer 2 kommer hon ut i köket & säger att Theo behöver en ny blöja =) Theo är Lovis Coala som mormor van på Lisseberg!
Nu har Coalan fått ett namn, Theo!
Ja vist sa jag & vi gick in på toaletten, bytade Lovis blöja &satte på en på Theo =)
Sen hade jag en mycket stolt dotter som gick ut och visade Nett, Rikard, John & pappa sitt nyförvärv!!
Bara att lägga Theo i vagnen för att han skulle ju sova!!
 
 
 
Jaha, då har Roger vart hos läkarn & fått dommen...
Det var ju inte så jätte positiva besked men de kommer verkligen att försöka laga axeln och det känns ju skönt såklart! Hoppas verkligen att det kommer att hjälpa!
I första läget ska en MR göras för att se hur alla muskler, sener mm mår & hur de vägt ihop... De ska se hur artrosen se ut & göra en bedömning efter det.
Sen planeras det för en op där de sätter in en Hook-platta som jag först fattade det som att de ska sätta fast in skulderbladet men riktigt så var det inte men den ska hakas fast mellan nyckelbenet och ett hannat ställe =)
Denna platta ska sitta inne i tre månader och därefter tas bort så då blir det ju ytterligare en op...
 
Det känns verkligen skönt att han blir tagen på allvar &att de gör något åt det!! Detta var den op som pratades om från början så vi håller alla tummar & tår vi kan för att det ska bli lyckat!
 
Lite kämpig dag igår... Läkarn, lång dag på jobbet, banken ringde & sa att vår dator var infekterad så vi inte kunde gå in på internettbanken med den innan det var fixat!
Oooops!! Underbara John (Rogers kollega) kom och hjälpte oss!! TACK!!
 
Men idag är det nya tag & idag kickar vi igång med uppstartsdagar på jobbet!! Kommer bli två låånga och kämpiga dagar men sdamtidigt roligt!! Ska bli roligt att träffa alla igen =)
 
Ni får ha en bra dag för nu kör vi i 500 knyck, kläder, tandborstning, Solkulla & jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0