Morgonpromenad!

Gutten morgen!!
 
Fredag och barn & föräldrar valnade ganska tidigt idag... Det börjar ställas om sig nu, ganska skönt att ha kvällen fri utan vakna barn =) Man kan sitta & prata ostört om ditt & datt och lösa världskriserna =)
 
Idag blev det äggfrukost och till min stora besvikelse smakade de som gummi =( Det var köpeägg och det var ändå från frigående höner... Så från & med nu så lövar jag att det blir eco-ägg om John inte har =) Efter frukost slängde mamman in en maskin tvätt, tömde diskmaskinen, plockade, bäddade sängar mm och fixade två troll för att tillslut komma ut på en morgonpromenad med Zelma! Ellioth skulle hålla Zelma & det var han tvungen att säga 1000 ggr... Tillslut blev Loppan avis & kriget var i full gång... Lovis srek en bra stund & Ellioth tjurade... Underbara barn... Men tillslut vände vi det & det blev riktigt mysigt, vi höll handen, pratade, lekte på lekplatsen. När vi kom hem prövade vi en ny glass från gårdagens inköp =) Två glada barn som nu bygger kojja i vardagsrummet & leker att det är deras hus & då måste man ju ha en bäbis!!
 
Ska ta mig en svängom med snabeldraken, tömma tvättkorgen, vattna mina nästan döda blommor... Fixa inför kvällens myspys =) Känns som en härlig fredag som ligger framför mig =) Ni får ha en härlig fredag på er oxå!!

Kommentarer
Postat av: Jen

köp ägg hos Helen Björklund på andra sidan Älgaslättsbron. De är underbara -utropstecken-

Svar: Ok du ja då kanske vi får prova dem!
Familjen Stehnson

2012-08-05 @ 12:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0