Mysdag I Götet!!

Vilken otroligt lyckad dag i Göteborg!! Vi åkte upp till Göteborg med Pia för att möte upp Jennie som flyttade hem från Fredrikshamn idag!! Jennie blev glatt överraskad & lite lyckotårar rann nog på de flesta =) Precis som det ska vara!
Hon hade bara räknat med att Bettan skulle möta upp med bilen & inte en hel välkomstkommite=)
 
Kramar & presenter och vi gick mot hissar & utgången...
Vi tryckte upp hissen och Lovis var snabb på att gå in och tryckte på knappen...
Två förbluffade föräldrar såg hissdörrarna gå igen & innan Roger hann att trycka upp dörrarna gick hissen!!
Att blodet kan frysa till is på ett kick!! P.huset ligger kloss i kloss och vi viste ju inte åt vilket håll Loppan åkt!!
En superlessen Ellioth och en livrädd mamma!! Pia stack upp i trapphuset & Jennie ner!!
Ut kommer en förvirrad & lite lessen Loppa kommer ut efter att åkt hiss alldeles själv!!
Rätt i armarna på Jennie =) Tur att hon räddade en liten Lovis!!
Detta är stooora samtalsämnet just nu!!
 
Därefter gick vi något skärrade till Bamboo och åt buffe =) Jätte smaskens & jätte mätta blev vi!! Inte klokt hur billigt det kan vara =) 600 spänn för hela vår familj =) Me like!
 
Det vart en jätte mysig dag med strosande i hamnen, kollade in snygga båtar och förväntan såklart!!
 
Båda trollen somnade i bilen & nu e de klarvakna, i full lek & jag har just bestämt mig i att jag struntar i att vara en tråkig mamma & tjata... De somnar när de somnar & vi börjar inte innan 9 =)
 
Nu ska jag dricka kaffe som min älskade man gjort!!
Natten på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0