Dimma

Goddagens på er!!

Gått en runda runt strängen med en sovandes Lovis och en glad Zelma =) Idag var det riktigt tungt, anfådd som tusan och kände mig trötter... Men det e la så det ska vara kan jag tro... Tredje dagen...

Lämnade min lille Nisse på Solkulla och underbara Helena kom ut och tog emot honom, Lovis dsatt kvar i vagnen utanför och var inte alls på humör... Ellioth berättade stolt att hans Nett minsann skulle hämta honom ♥ LYCKA!! Har garderat honom till 16 om något oförutsett skulle hända...

Har packat ner en matsäck med banan, ostsmörgåsar & yoghurt till min lilla Loppa =) Ska stanna till vid affären och köpa festis till henne med... Fika ska man ha när man ska leka på en lekplats!! Hoppas att solen lyser i Halmstad!!

Snart kommer min mamma och vi ska packa in oss i bilen ♥ Blir nog en fin dag idag!!

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0