Fredag <3

Åh vilken underbar fredag det blev idag!! Det trodde jag inte på morognen när jag fick tjata typ 1000 gånger på ett Ellioth skulle slita sig från bilar & tv =)

Men vi kom till stan där vi hittade pyjamasar till Lovis & en supergo till Ellioth, fleecejackor & vårmössor =) Halva priset på jackorna & mössorna idag!! Det tyckte jag om! Sen åkte vi om Gekås på vägen hem =)) Där blev det jumpadojjor till trollen, badrumsmattor, massa födelsedagspresenter mm =) Åh va skönt!!

Det bidde lunch och massa mys och jag hade två snälla små troll med mig! Mycket trevligt sällskap av bästa Nett och töser!!

Snart kommer pappsen hit ochy ska hjälpa min älskling att tapetsera i hallen =) Familjen Altesson - Kling kommer oxå hit för att avnjuta fredagsmyset = tacopaj =) MYS!!

Haft en superdag och ser fram mot två lediga dagar till och hoppas att man ska känna sig BRA på måndag =) Flera dagar dut jue =)

Ha en trevlig helg på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0