Hm...

Regnet piskar utanför fönstret och Emil-stormen e på ingång =( Kan det inte bara sluta blåsa så förbannat!! Jag vill ju ut & gå nu!!

Var inne på Toveks med bilen och det gick väl så illa osm jag befarade =( Han snbackade omkull mig totalt och jag kände mig mer än dum! Han var mycket trevlig och mycket av det han sa kan jag förstå! Sen finns ju de bitarna som jag inte fick fram! Jag och Roger ser inte riktigt samma saker... Men han skulle visa upp den i nästa vecka så får vi se vad som händer och fötter...

Invägning och START på Viktväktarna idag var det med.... Upp 2,7 kg över julen, det blev dommen =( Inte så illa som jag trodde i alla fall! Så nu e det nya tag som gäller och det känns faktiskt väldigt bra =)

Åkte innom Eklöws på vägen hem och stötte på Nina, min jobbarkompis! Det var roligt att träffa henne! Ska bli roligt att träffa henne ochh alla de andra på måndag!!

Lunch hos Nett som passade mina barn =) Mys... Eller inte, Lovis & Janice mötte oss i dörren =( Lovis hade spytt!!! Åh suck inte nu igen!! Vi som vart så friska hela julen!!! Men så e det med magsjuker =( Folk kan ju inte stanna hemma när de kräkts och skyller över allt på undanflyckter.... Vi blir i alla fall hemma och hoppas på det bästa att ingen mer blir drabbad!!

Ledigheten blev inte vad den skulle... Hade massa planer att göra denna veckan, hälsa på folk mm men det får vackert vänta! Alvin ligger i sitt rum med 39 graders feber =( När han kom upp i morses såg han ut som ett ösregn och mådde inte bra alls... Blev ingen Tofta för hans del! Sängen nästa! Det bubblar i min mage med opch man blir ju minst sagt innbillningssjuk!! Avskyr magsjuka!!

Nåja det blir till att ligga i soffan, tända ljus i kronan och sätta på den ena barnfilmen efter den andra... Loppan e minst sagt låg och har ingen leklust alls... Inte mamman heller...

Nu ska hon in på Vv`s sida och fylla i vikt, mat mm och nystarta mig själv =) Håll nu tummar och tår för att det ska gå bra! Ska vara ett stort minus nästa vecka!! Fortsatt trevlig blåstdag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0