Skitdiskmaskin

Jaha då har vår trogne diskmaskin gett upp... Den läcker och bara stod och hängde upp sig =( Så nu har min make torkat vatten, lagt barn och är ivär och lagar Audin inför besiktning... Jag & Alvin har diskat en full maskin för hand, Alvin har torkat ♥ Tack för hjälpen!! 

Faan va bortskämd man är när man har en kompanjon i köket som ALLTID står på givakt och sen helt plötsligt så funkar han inte! Suck!! Nä nu ska jag lämna hemmet och promenera med Zelman & Nett =) Alvin sitter barnvakt åt två sovandes barn =) Inte fel och ganska lättjobbat =))

Börjar blöi rejält förskyld, snorigt som bara den men det e bara att ge järnet och glömma det just när jag går ut och går i alla falla och hoppas på att man ska klara veckan ut!!

Ha det bäst!!

KRAAAAMMM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0