Update...

Med risk för att låta en aning gnällig så tycker jag inte att det är roligt att gå hemma med huset fullt av sjuka barn!!! Åh jag skulle ju vara LEDIG för att jag ville det och för att hitta på en massa roligheter och hälsa på folk jag annars inte hinner med eller för att vi... Ja just det haft sjuka barn så man inte kan hälsa på folk!!! Och nu...kan vi inte heller hälsa på folk för att vi HAR SJUKA BARN!!!

Åh jag blir galen!! Känner mig instängd, depppig, ilsken!! Åh nej inte går väl det ut över min familj inte =/ Eller nja kanske det gör !!!!!

* Har en gosse som nytt fått duscha alldeles själv, överlycklig =) HAN E FRISK OCH FULL AV BUS!!
* Har en gosse som ligger nerbäddad i sängen - sjuk och full av feber!!
* Har en tös med feder och inga roliga utgifter i blöjan idag =((

En aning bitter men jag bara måste få ur mig det annars tar jag kål på dem som är närmast... barnen!! Nepp nu gnälls det för fulllt! Om en stund e det bra igen och då blir mamman full av gos med sina små troll =)) Barnkramar brukar lösa det mesta!!

Tjingeling!! Mot tv:n =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Man får faktiskt gnälla och jag förstår verkligen din frustration! Även du är bara mänsklig och har rätt att brista när det blir för mycket... Det är INTE roligt att bara ta hand om sjuka barn och bli mer eller mindre instängd! Det är INTE roligt när det inte blir som man tänkt... Tänker på dig vännen och skickar en bamsekram eller två till dig! <3

2012-01-04 @ 22:18:33
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

TACK GUMMAN!!

De kan verkligen behövas just nu!! Nä det är INTE roligt alls!!

Vi hörs sen så får jag i alla fall prata med en annan vuxen på telefon, känns som om telefonräkningen kan bli dyr =)

Kramizar

2012-01-05 @ 09:00:04
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0