Feber =(

Känns inget roligt!! Det fina sommarvädret kom ÄNTLIGEN och strandlängtan är stor i den här familjen! Vi älskar att vara på stranden, det är höjdpunkten på hela sommaren och vi skulle lätt kunnat vara där varje dag hela semestern!! Jag & ungarna i alla fall, gubben är inte alls strandig av sig =)

Nåja min lilla Loppa har 38.6 i feber så det blir ingen strand här inte, ingen färd med tåget in till Varberg heller =( Lovade Ellioth i ett svagt ögonblick att vi skulle åka tåget en dag på semestern och han önskar sig detta a lott!! Åh inte idag heller!! Så vad händer & fötter en dag som denna?? Jag har redan gått ett varv runt strängen med mina stavar... Alvin passade kidsen, vet inte hur bra... Tror att han sov mestadels =( Dagens ungdom =) Ha ha...

Känns som om jag kommer att vara en bitter... idag! Suck!! Nä jag får bara ta och skärpa mig, på med dsommarkläder, solskydd och detsamma på mina kids och ge mig ut i sandlådan i alla fall, nästan som stranden =) Ha en bra dag på er allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0