5 - års trotts

...kan reta gallfeber på en det kan jag lova!!!

Han verkar åtminstonde frisk och det får man väl tacka för! Men när man blir lycklig och säger God morogn hur mår min gosse idag? Och det kommer ett grymt morrande och en svart blick mot en och det fortsätter är dagen gjord... Satt nyss & målade på bordet med tuch... Verkade inte bekomma honom alls... Biffarna i öronen är enorma och har "hör" bara det han vill höra, är super koncentrerad på det han gör så verkligheten omkring suddas ut något! Är helt underbart att han har den fantasin han har och det vill jag ju att han ska ha, såklart! Men jag önskar att han skulle vara lite mer förankrad när man vill honom något, då det e viktigt =) Typ när han inte ska gå över vägen mitt inne i stan!!!!! Då trodde jag att jag skulle bli galen!! Arg, rädd & ledsen på samma gång!

Morr!!!! Åh jag blir såå arg så det krullar sig i öronen!

Jag försöker verkligen lägga band på mig oxå men han tar ut det allra västa ur sin mamma och det bara bubblar! Det e tur att han kan komma och säga förlåt & kan vi va kompisar sfter en stund!! Då brukar jag med säga förlåt & vi kramas ♥

Lovis e med trottsig men det e på ett helt annat sätt & hon e mycket mjukare än sin storebror, har mer humor & det e mest NEJ!! för hennes del men jag är väl medveten om atthennes tid kommer =)

Jag får nog erkänna att mamman här oxå är inne i en trottsperiod ibland =) Det e nog så med mammor med =) Hornen växer ut helt enkelt och det kan vara svårt att peta in dem för man bara måste....

Haft en knepig natt... Lovis var ju inte direkt trötter igår... Fattar väl jag med när man sover såå sent på eftermiddagen, men har man migrän så är det överlevnad som går före förnufftet =) Hon somnade inte före 23 i vår säng!!! Rumstrerade runt i heela sängen och Roger skulle åka hemmifrån vid 5 på mrogonen... Åh då vart hon billig!!  Men jag bar över henne vid halv 12 så sen har jag väl sovit ganska ok fram till att Roger gick upp och bar in ett litet troll som inte låg still och helst på mig! Hon e makalös!!

Men nu efter en kopp kaffe ser man lite klarare på tillvaron och det värsta har runnit av en! Vet inte vad som händer och fötter i den här familjen den här dagen, vi är fortfarande i karantän =) 48 timmar... vi smittar fortfarande, eller Ellioth i alla fall.... Fast Loppans bläja var mindre lustfylld igår =/ URK!! Hålller alla tummar & tår för att det inte blir mera!

Hade planerat en frukost med kidsen, en promenad runt strängen med hund & kids... Men utanför regnar det något.... Åh det kan med reta gallfeber på en! SUCK!! Men Zelman måste ju ut så det e bara att klä sig och be till vädergudarna att det håller upp så länge vi e ute och sen kan det få regna hur mycket det vill =)

Nä nu blir det frukost!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0