Segt!!

Åh va seg jag är denna dag!!

Lovis ligger på soffan och orkar ingenting =( Ingen megahög feber men hon har verkligen inget go i sig alls idag! Vi va & lämnade Ellioth innan på Solkulla och han var överlycklig, de skulle till skogen...

Har pratat med jobbet och där var många borta =( Många vikarier och många barn borta med, det märks att sommarn har börjat & en massa förskylningar!

Det verkar inte om om det blir många knop gjorda på Lomvägen idag, planerar för lunch vid 12... Loppan börjar tjata nu, hon åt ingen fruksot så hennes mage kanske e sugen! Jag har ingen direkt matlust jag heller men man vet ju att det bli inte bättre bara för man låter bli, då åker det ner något smaskigare senare!

Ögonen e svullna efter gårdaens sesngsavslutning av Grey's! Oj va det var kämpigt att titta på men man var ju bara tvungen att se klart! Måste säga att jag blev lite besviken över slutet, att det inte hände mer... Få vänta ända till hösten nu då!

Nä nu får jag försöka ta mig i kragen och ta tag i mitt liv, har massor jag behöver göra men inte riktigt hittar lust till =/ Lovis smittar av sig... Inte febern men det lojja humöret!!

Sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0