Sköna söndag

Då lider söndagen mot sitt slut och jag har hamnat i soffan i väntan på att filmen börjar klockan 21... Lite söndagsmys med såklart!

Barnen slumrar gottigt i sina sängar, nyduschade och mycket nöjda över sin dag! Det blev en tur ner till Jörgen & Marie för lunch och en massa mys!! Barnen har lekt och lekt och lekt!! Det är såå roligt att de har lite "kosiner" som Ellioth säger =) Ha ha vissa ord e såå roliga!! Åh det var såå roligt att se hur hallen blev =) Helt underbart vitt i olika former och man blir ju bara lycklig!! Tycker att de har en såå skön stil, lantligt, gammalt blandat med nytt modernt!! Skulle gärna se mitt torp så, vitt & ek såklart =) Egentligen precis så som de torpet som jag & Roger va o kollade på för flera år sedan... Det e fortfarande min dröm!!! En dag så händer det och jag ser vår ålderdom tillsammans på en härlig lite veranda med en kopp kaffe i en hammok =) Me like!!

Turen blev över hela dagen och det blev en blixtvisit hos mamma & pappa med en kopp kaffe och lite fika =) Mysigt avslut på söndagen! När vi kom hem blev det duschen för kidsen för att sedan somna gott!! Underbart!! Loppan är feberfri och imorogn blir det förskolan för henne!! YES!! Håller tummar och tår för att det ska gå vägen... Har sett att det är två kindtänder i övre käken som tränger upp för fullt på henne så vem vet, det är förmodligen dem!! Ellioth ska åka till stan med Titti och två barn till från stora tillsammans med Åse och ett par barn från lilla! Gissa om han är stolt som en tupp och sugen till tänderna på att gå till jobbet imorgon!!

För min del ska det med bli spännande och lite roligt att gå till jobbet efter en veckas vabbande! Jag ska in till stan på möte med modersmålsgruppen =) Roligt men en aning pirrigt!! Har ju aldrig gjort något sådant innan...

Nä nog babblat om mitt ordnade kaos =) Natten på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0